Lock

God morgon, eller morgon o morgon, snarare god förmiddag! Själv har jag varit vaken sen fem, jobbat en tredjedel av dagen, kissat 3 gånger, snart4, och druckit 3 koppar kaffe. Hör väldigt dåligt idag, har lock i höger öra from hell. Vad gör man åt det? Har provat en hel del utan framgång. Får höra med ett öra och säga va, ursäkta, hela dagen idag...

Idag är en mysdag med regn och rusk, längtar efter mina tjejer, som jag träffade sist igår kl 10 och inte får träffa förrän jag hämtar dom idag vid 3 tiden! Hela eftermiddagen blir det mys!

Vad hittar ni på såna här dagar? I lördags var det samma, regn hela dagen lång, då var vi i simhallen och det uppskattas verkligen av dom små!

Vi får hoppas på bättre väder till helgen för då blir det fullt upp, brudarnas gamlefarfar kommer o bygger räcke på vår nya altan :)



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ajdå, obehagligt med lock i örat! Å jobbigt! Hoppas det går över snart! Puss love!

2012-09-25 @ 09:38:57

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback