God morgon!

Vilken ruggig dag. Hade gärna varit hemma o myst med mina snart treåringar idag också! Men idag blir det dagis och jobb. Alma har inte haft mer feber och ingen förkylning eller något annat märkbart... Hmm. Konstigt men skönt! Alma och hilma älskar dagis och vill dit varje dag så dom är glada idag iaf :)

Precis när jag somnat igår så hör jag någon smäll. Jag sätter mig upp i panik, jag är rädd, tänder lampan, klär på mig kläderna, väcker Daniel och säger att någon knackar på dörren. I samma sekund vaknar Alma och gnäller till lite. Då förstår jag att jag vridit o vänt på allt. Det var ju hon som slog i sängkanten... tänk vad konstigt det kan bli. Och stackars Daniel som flög upp ur sängen i panik o tittade ut genom fönstret. Förlåt. Men vi somnade om snabbt sen iaf! Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å fy vad otäckt! Tur att det inte var någon utanför! Puss på er! <3

2012-09-21 @ 14:12:54
Postat av: linda

Skönt att dom är piggelin och glada i dagis! Nea tycker inte alls om det och gråter och är ledsen varje dag när hon är där :( Puss

2012-09-21 @ 21:38:52
Postat av: Victoria

Förstår dig helt! Jag hade varit livrädd!!!
Skönt att det var lugnt allt iaf och att ni somnade om gott igen:)

Och du, kuuul att du är tillbaka i bloggvärlden:)

KRAM


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback