Brr

Hej på er!
Hela förra veckan låg jag i feber och denna veckan har det varit fullt upp med jobb o dagis... Tjejerna trivs verkligen på dagis nu. Dom vill inte gå hem när vi hämtar dom och det har inte varit något gnäll när vi lämnat dom. Dom vinkar och säger "hejåå mamma, hejåå mamma", superskönt! Dock sover dom ju bara 1 timma max på dagis så dom är helt slut på eftermiddagarna, och vi har börjat lägga dom lite tidigare så det blir ju inte mycket tid tillsammans. Det saknar jag, jag vill umgås med mina tjejer hela tiden! Och på jobbet går det bra också, det är roligt att vara tillbaka, fast jag hade gärna varit mammaledig till tjejerna är 7-8 år ;)

Hoppas att allt är bra med er!


Kommentarer

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback