En supermysig fiskedag

 God kväll på er!

Just nu ligger vi här som två döda fiskar i soffan, helt slut efter en heldag ute (eller halv för oss tjejer i familjen och hel för pappan). Pappan tittar på en alltför läskig film för mig och istället passar jag på att sitta vid datorn (eller ligga vid datorn). Vi hängde med morfar och hans arbetskamrater på en fiskedag idag! o fisk fick dom också minsann :) Bara Daniel och pappa fick upp 8 tillsammans! Och vilket fint väder vi har haft! Vi har haft en sån mysig dag...

Givetvis glömde jag kameran hemma o det är superdålig kvalitet på mobilen :(













Hilma och Alma gillade att lulla omkring här, titta när alla fiskar, titta på fiskar som hoppar på land, fika lite. Jag fick inte en lugn stund. Eftersom det var vatten vart man än gick så kunde man inte släppa någon ur synvinkel så det var bara att hänga efter :) Ändå lyckas Hilma dratta i, men hon klarade sig utan att bli blöt, jag fångade henne i fallet, och gummistövlarna och overallen tackar vi för det! Alma halkade i leran och blev superskitig så det var bra med overall en sån fin, lagom kall höstag! Men som sagt, mysigt var det! Tack för idag bästa morfar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh vad mysigt ni haft!! Härliga bilder!

Puss love!

2011-10-30 @ 19:52:05

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback