Lediga

Idag har vi en ledig dag! Det behövs verkligen en ledig ibland så man kommer ifatt med allt... Jag hinner verkligen inte med här hemma, man hinner ju inte göra något alls längre. Åh vad bra man hade det när man var mammaledig! Lite bitter är jag allt....

Idag har vi varit på öppna förskolan och träffat Hilmas och Almas kompisar, som på den gamla goda tiden när vi hängde på öppna förskolan varje torsdag! Det är så mysigt o tjejerna tycker att det är så hilma kul att träffa dom :)

Tjejerna sover gott just nu och jag ska passa på att surfa runt lite innan det är dags att laga mat! Resten av dagen är det tvätt o städ, som vanligt när man är ledig. Kram till er

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men det är gott o va ledig ibland!!

Puss o kram på dig!

2011-11-03 @ 18:20:34
Postat av: Louise - Tvillingar i magen

Sv:

Tack så mycket:) Men ännu har det inte hänt något :p Känns som det dröjer en evighet tills det sätts i gång... Men snart tycker jag nog att dom borde vilja komma ut :D



Kram


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback