Gott på jobbet

Jo som ni nog förstår jobbar jag på ett kondis, inget bra jobb när man älskar sötsaker! Fy sjutton, det vattnas i munnen bara jag tänker på jobbet, det är illa! Idag iaf, IDAG, bara två månader senare har jag haft min allra första dag utan en smula sötsak! Jag är så stolt över mig själv! Haha!! Men hörrni ni ska veta att jag äter inte massor med kakor hela dagarna. Det är oftast så att man delar på någon liten kaka med sin arbetskamrat till kaffet och sen kanske man tar ett litet bett på en kaka efter frukosten det är ju inga massor, men iaf ;P

Det syns sån tur väl är inte på vågen, men istället för kakorna kanske man hade kunnat tappa några kilon till istället....


Önska mig lycka till resten av veckan! Kram till er

Kommentarer
Postat av: Nettan

Klart jag önskar dig lycka till. Kakor och godis är ett fördärv. Men ack så gott :)

2011-11-08 @ 06:40:09
Postat av: Ida

Klart man måste unna sig lite ibland men kanske inte varje dag;) men jag förstår dig. Både du jag mamma och pappa är ju såna;) haha!

Postat av: Mamma

Va, blanda inte in mig!! Hihi!

Lycka till!

Puss love!

2011-11-08 @ 09:54:22
Postat av: Louise - Tvillingar i magen

Vilket kondis jobbar du på? :)

2011-11-08 @ 15:10:44
Ni hittar mig här: http://louiserautio.webblogg.se/

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback