Dagistjejerna

Det är tur att dom älskar dagis, mina tjejer, men det är inte kul att dom älskar dagis lite för mycket. Dom blir överlyckliga när dom förstår att det är dagis vi är på väg till och dom blir inte glada när mamma eller pappa kommer för att hämta dom. Än får dom iaf inte utbrott när man ska hämta dom men dom visar verkligen att dom vill stanna kvar.. Och helt slut är dom när dom kommer hem från dagis. Idag satt vi alla 4 och halvsov i soffan den timmen mellan dagis och sovdags.

Ja idag var det bara 1,5 timma vi hann träffas hela familjen :( Imorgon börjar dagen tidigt, tidigt och då gäller det att lägga sig i tid. Men imorn träffas vi lite längre på eftermiddagen iaf!

Det är inte sant vad veckorna går snabbt, jag hänger inte med och inte ett smack av det jag vill göra hinns med, ska livet vara så här nu? Och ändå jobbar jag bara 75%... jaja vi får väl se om man kommer in i det så småningom?


PappaAlmagos♥


Hilmafisan♥

    
Almabus♥

Kommentarer
Postat av: Louise - Tvillingar i magen

Sv: Jag blödde lite förra gången jag gjorde hinnsvepning, men har inte gjort det nu. Gjorde inte alls lika ont denna gången heller.

Var du öppen något när dom gjorde hinnsvepning på dig?



Kram =)

Postat av: Mamma

Åh, vilka fina bilder! Du är bäst!

Fast så jädrans skönt att de gillar dagis!

Kram på er!

2011-11-22 @ 21:58:38
Postat av: Mosterida

Galet fina bilder! Du är så duktig:) världens sötaste tjejer och Dane!

2011-11-22 @ 22:24:52

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback