Vattkoppor?!

Förra veckan träffade vi Malva, tjejernas kompis, och då visste vi inte att hon hade vattkoppor men så var fallet. Hon har haft vattkoppor i över en vecka nu och vi träffade ju henne i lördags också så troligen har tjejerna smittats nu. Men man vet ju inte. Och man vet ju inte om dom smittades förra söndagen eller i lördags? Jag har läst lite och det står att det tar 12-16 dagar innan det bryter ut och det kan smitta 1-2 dagar innan. Det är ju väldigt smittsamt så troligen är dom ju iaf smittade vid något av tillfällena. Jag personligen tycker att det skulle vara skönt om vi fick det avklarat och det är ju bra årstid! Så nu får vi vänta och se helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi kommer gärna på fredag och bli nedsmittade så vi också har det avklarat sen :) kram!

2011-05-17 @ 13:07:37

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback