Tisdag

Idag har vi haft lite ärenden i stan och så passade vi på att luncha med min kära faster :) När vi kom hem sov tjejerna och jag passade på att vara ute i solen. Fixade lite i trädgården och hängde upp tvätt och solade lite! Helt underbart väder! När Daniel kom hem åt vi köttfärsås med ris, tjejerna åt superbra! Det kanske har vänt, vågar inte hoppas för mycket men dom senaste dagarna har dom ätit rätt bra faktiskt!! Peppar Peppar!! Sen har vi bara varit ute hela eftermiddagen och nu ska jag ut o måla utemöbler och njuta av dnna underbara kväll tills Desperata hemmafruarna börjar! Tjipp Tjipp!

Hoppas att ni har haft en underbar dag också!

Uppdatering: Jag tvättade bilen istället! Och nu börjar snart DH! God kväll på er

Kommentarer

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback