Skor

Alma ville gå ut idag på morgonen så hon gick o tog på sig skorna...



Mina skor, hahaha :) Jag sa till henne att hon inte kunde mammas skor ute för dom är ju alldeles för stora. Då gick hon och efter ett par minuter kom hon tillbaka...



med vinterskorna och så klappade hon händerna för hon tyckte att hon varit duktig som tagit på sig skorna själv.  och så tar hon mig i handen och vill att vi ska gå ut! Så söt :)

Jag bytte skor på henne och så klädde vi på oss o gick ut! Vi blåste på maskrosor...



Åkte rutchkana...



gungade gungbräda...



Det är så härligt att bara kunna gå ut på trädgården och leka lite!

Just nu sover tjejerna och jag ska snart börja med maten, kött sås o potatis blir det idag. Idag har vi ingenting alls på schemat så det blir en mysig hemmadag för hela slanten! Vad hittar ni på idag? Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Jannika

Så mysigt :) Enya har en likadan rosavit klänning

2011-05-26 @ 14:48:33
Postat av: Gabby

Mysiga bilder!=) Sötis där med dina skor, haha. Ja Korv med bröd var uppskattat men dock mest brödet;)Max & Theo brukar sova mellan 12-13.30 & sen sover de gärna en gång till på e.m vid 16 & ca 30 min. De brukar lägga sig mellan 20.15-20.30!Kramar

Postat av: Gabby

Mysiga bilder!=) Sötis där med dina skor, haha. Ja Korv med bröd var uppskattat men dock mest brödet;)Max & Theo brukar sova mellan 12-13.30 & sen sover de gärna en gång till på e.m vid 16 & ca 30 min. De brukar lägga sig mellan 20.15-20.30!Kramar

2011-05-26 @ 21:53:08
Ni hittar mig här: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

vilken mysig dag :)

2011-05-27 @ 09:52:26
Ni hittar mig här: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: gabriella

den sista bilden var jättesöt!

Kan se mig & min tvillingsyster när vi var små, när vi satt exakt på en sån och hade roligt! :)



Kramar.

2011-06-02 @ 11:38:41
Ni hittar mig här: http://gabriellakajrups.blogg.se/

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback