Min morsdagspresent

Jag har fått den finaste morsdagspresenten idag!! En Pippitröja!! Bild kommer senare

Idag åkte vi in till stan och mötte upp mormor och morfar, vi gick en runda i hamnen och tittade på båtarna, det var båtmässa där idag så det var en massa fina båtar och annat roligt. Där i ett stånd så sålde dom fina pippitröjor och jag har länge velat att tjejerna ska ha varsin sån. En riktigt pippitröja!! Dom provade varsin och ville inte ta av sig dom så mormor o morfar köpte dom :) Och jag provade en också o blev helt såld. Daniel sa att jag kunde få den idag på morsdag! Hur gulligt var inte de? hihi. Så nu har både mamma o barn pippitröjor! Så underbart mjuka och sköna! Om ni är intresserade så finns dom som vi köpte att köpa här:
www.lillabasaren.se!!

Innan vi åkte hem för att tjejerna skulle sova så åt vi på McDonalds. Det uppskattades av barnen iaf!


Mormor och Hilma


Tittar på fiskarna


Hilma, Pappa, Alma o morfar är påväg på McDonalds



Kommentarer
Postat av: Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent

vilka sötnosar du har, hur gamla är dom? :)

Postat av: cammie

ja, äldsta sonen är ju 2½ nu.. växer så det knakar =)

2011-05-29 @ 21:03:47
Ni hittar mig här: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken mysig dag! Jag tycker också pippi tröjor är supersöta! Elicia och Eddie har så det är bara Mille som inte har någon... men han får ju snart ärva efter Eddie :). Vad gott du fixat till din mamma... såg verkligen sommrigt och smaskigt ut!

Spännande med solrostävling! Imorn är det dags för undersökningen så då får du hålla tummarna för mig! Ha de bra så hörs vi snart! Kram Johanna

2011-05-29 @ 21:30:02

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback