Lekkompisar och toffsar

Igår var vi hemma hos Hilmas och Almas kompis och min lilla kusin Malva! Tjejerna lekte en massa och vi grillade korv, drack alkoholfritt vin, snackade, mös en massa och tjejerna badade. Man får ju passa på att bada när man kommer hem till kompisar som har badkar eftersom HoA älskar att bada!!





Förresten. Hilma och Alma har haft toffsar några gånger nu. Dom är så himla söta i de! Och dom tycker själva att dom är det också :) Små söta toffsar!




Haha, söööta unge!!

Kommentarer
Postat av: MosterIda

Fan va söta dom är!! haha fint med toffsar ju! Saknar er!

2011-05-16 @ 18:56:00
Postat av: Anna O

Åååh va söta de är i tofsar!! =) Min pappa tycker Vilhelm ska ha hästsvans precis som sin morfar ; )

2011-05-18 @ 14:18:22

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback