Kompisar

Idag har vi varit hos min kompis Johanna och hennes familj. Hon har tre barn. Elicia, Eddie och lille Mille. Dom är 5år, 2år och 5 månader. Vi har lekt ute, lekt inne, ätit smörgåstårta och badat :) En helmysig förmiddag!








Frukttajm!


Eddie ville ge Alma blommor men Alma ville inte ha dom, hon ville bara att Eddie skulle putta på bilen!


Alla barnen gungar


I väntan på att få smörgåstårta :) Som ingen sen ville ha för alla barn ville bara äta ris!

Tack för en jättemysig förmiddag Johanna och co! Nu ska jag laga lite mat, idag blir det lasagne, innan tjejerna vaknar! Hoppas att ni har en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Johann

tack för en trevlig dag! Jag har inte alls hängt med, det va jätte många inlägg att läsa nu! Kul! Du glömde din kofta här ifall du undrar vart den är, tar med den på fredag om du klarar dig tills dess :)

kram

2011-05-12 @ 21:49:24

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback