Ikeasöndag

Idag har jag och mamma varit på Ikea själva! Bara mamma och jag. Vi passade på medan barnen och maken var hemma och vilade! Så härligt att gå på Ikea själva bara hon och jag! Det var lyx, inga andra än oss själva att tänka på! Förrutom när vi skulle hem då, familjen behövde ju mat, så jag köpte hem McDonalds till oss! Mums tycker Alma och Hilma!





Det jag köpte på Ikea var en Expedit, en "bokhylla" som ska få en plats i tjejernas lekrum. Jag ska visa er bilder när vi fått lite iordning där inne! Men så länge hade dom jätteroligt med kartongen och lådorna som ska vara i!






Kommentarer
Postat av: Gabby

Hej på er!=) Ja dessa förkylningsbasilusker:( fyfy! Hur e det med er? Går det bra med sötisarna? När skulle de börja dagis nu? KraaM


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback