Härliga söndag!

Och idag var det söndag igen! Första dagen på en härlig vecka! Det är ju aldrig fel att ha söndagen som första dagen i veckan. Jag gillar att D är ledig första och sista dagen på varje vecka :) Haha....Nä!

Idag har hela familjen varit på modehuset och shoppat kläder till oss allihop! Vi ska på fotografering på tisdag. Hela familjen ska fotograferas denna gången. Tjejerna ska ha varsin klänning som Daniel valde idag och D o jag ska ha varsin vit tröja, tror att det kan bli bra faktiskt! Tjejernas klänningar är mörkblå med vita prickar på. Jag visar bilder senare!

Nu sover tjejerna, sen är det middag och efter de en promenad som gäller idag! Härliga söndag!

Hoppas att ni har en bra söndag! KRAM

Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Blir det samma fotograf som sist?

2011-05-23 @ 11:58:14

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback