Gravid



Jag älskade denna magen!! Och innehållet!!! Detta var i vecka 29, tjejerna kom i veckan 38+0 så magen blev ju något, eller mycket större!! Hur som helst så här inne i min, I MIN mage så befann sig dom bästa tjejerna i världen i hela 38 veckor! Dom bildades, växte o frodades i min mage! Tänk att det var just Hilma och Alma som fanns där! Dom tjejerna som gör mig lycklig varje dag! Dom tjejerna som jag älskar av hela mitt hjärta, av hela min själ! Idag kan man inte tro att det var Hilma och Alma som simmade omkring där inne och sparkade mig på revbenen. Redan när dom låg där inne älskade jag dom så mycket så det inte går att förklara. Redan innan jag träffat dom. Jag trodde inte att man kunde älska något så mycket som jag gör. Dom är ju hela mitt liv, de bästa som finns!! Jag skulle kunna göra allt för Alma och Hilma, mina älskade döttrar!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åhh vad härligt du beskriver vännen! Och jag vet och förstår precis vilken kärlek du känner! Det är helt otroligt och man kan nog aldrig riktigt förstå innan man upplever det!

Hoppas allt är toppen med er alla 4! :)

Stor KRAM från oss

Postat av: Gabby

Fina stora magen & vackra ord! De är ens liv dessa små underbara liven. Ja ikväll gav vi Theo gröt & max kunde då i lugn & ro äta upp sin välling och Theo åt fint upp en stor portion gröt, skönt!=) Jobbigare när man är själv när de äter olika saker bara;) haha, ja du vet precis hur det kan vara. Hur fungerar annars era små ihop nu? Delar ni på dom ibland? STOR KRAM!

2011-05-19 @ 22:13:43
Ni hittar mig här: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Emelie

hej, ja jag får påminna mig hela tiden att inte längta ihjäl mig efter honom utan njuta av det som är nu, magen och dom än så länge små sparkarna :) och att bara få vara Henrik och jag några månader till :)

2011-05-20 @ 10:05:42
Ni hittar mig här: http://emelierydell.blogg.se/
Postat av: Faster Anna

Det känns som en evighet sen som du var rund om magen.

Innehållet i den där kulan var av bästa slag :)

2011-05-20 @ 12:48:38
Postat av: camilla

Hua håret reste sig på armarna så vackert skrivet.

Dessa underbara tjejer hoppas jag få träffa i midsommar:)

2011-05-20 @ 14:07:52

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback