Friskisgympa

Vår dag:
Idag har varit en till sån där underbar dag! Perfekt väder, jag blir så glad av sol och värme! Vi började dagen med att besöka Öppna Förskolan med tjejernas kompis Ivar! Medan tjejer sov inne så satt jag ute och solade och snackade skit med min kära vän Tezz! När Daniel kom hem käkade vi sen gick alla ut och jag var kvar inne och städade, det behövdes verkligen idag!! Sen gick vi en liten promenad.  och efter vi lagt tjejerna stack jag iväg på gympa. Jo ni förstår varje onsdag och varje söndag går jag på friskisgympa! Det är sååå roligt, alla borde gå på de! Fast jag tycker nog att det är så roligt för att jag får komma hemmifrån en timma! Så skönt! Och nu, hörrni, nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det läggdags!



Vet inte varför men idag saknar jag min älskade lillasyster liiiiite extra!!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Och jag saknar dig!! Hela tiden:(

2011-05-11 @ 22:00:39
Postat av: Lillasyster

Och jag saknar dig!! Hela tiden:(

2011-05-11 @ 22:02:18

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback