17 dagar

17 dagar har redan gått sen vi träffade Malva som hade vattkoppor så Hilma och Alma blev tydligen inte smittade. Vi får hoppas att dom får koppor inom några år. Jag vill ju att dom får det så fort som möjligt då risken för ärr inte är lika stor och om man inte är så gammal när man får det så blir det oftast lindrigare. Och så har man det gjort sen, det är ju en sjukdom som man ska ha fått innan blir vuxen! Aja, lite besviken blev jag för att det inten blev något smitteri denna gången.

Kommentarer
Postat av: Gabby

Tack söta du!;-) Ja äntligen är dom bättre-yes, haha. Tar så mkt längre tid för dom att bli friska eftersom de smittar ner varandra hela tiden:( Vad har ni pysslat med idag? KRAM!

Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt.



Ta hand om dig! kram

2011-06-02 @ 20:09:49
Ni hittar mig här: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback