1,5åringar lösa i affären

Idag har vi varit i vår lilla icaaffär och handlat lite mjölk och bananer och så och oftast brukar vi dit och då sitter barnen i vagnen. Idag var vi ute o åkte en runda och så stannade vi där på hemvägen och tjejerna fick gå själva inne i affären. Daniel var med också men det spelar ju typ ingen roll för han tänker inte så mycket på vad barnen gör, inte heller på vad vi ska handla, han går bara runt och filosoferar. Jag lägger varor i korgarna som tjejerna springer omkring med i hela affären. Ja, jag får ju springa efter dom hela tiden och se så dom inte äter smågodis eller stoppar sånt i korgarna som vi inte ska köpa. Idag la Alma i två stora chokladkakor som jag missat som jag såg när varorna las upp på bandet.. HAHA! Dom charmar ju varenda kund och kassörska och det är tur att affären är liten och när vi var där var det inte alls mycket kunder!








Kommentarer
Postat av: Mamma

Det vet vad de ska handla ;)

Puss på er!

2011-05-06 @ 11:42:00
Postat av: Evelina

Haha jag brukar låta E gå själv i affären och bara det är fullt upp ;-)

Stora de har blivit, förstår inte hur tiden kan gå så fort!!



Kram


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback