Lillasyster♥



Min lilla lillasyster fyller 20 idag. Tänk vad tiden går fort! Shit den där lilla skitungen som var så jobbig och töntig är redan 20 år. Vuxen nu liksom, jag också ju?!

Jag tänker på när du var liten, vilket tjafs, du var en riktig tjafsunge, tjafsade jämt, om allt. Vi var aldrig sams. Vi var oense om allt. Men nu är du en stor tjej men fortfarande min lilla lillasyster men inte lika tjafsig ;). Det var så skönt när du växte upp och blev lite mer som jag, vi förstod oss på varandra lite mer då. Nu är vi som en. Vi tycker och tänker oftast precis likadant, vi vet precis vart vi har varandra! Det är så skönt att du har växt upp och blivit lika dan som jag!

Ingen kommer någonsin ha så starka band som du och jag. Vi har något speciellt som ingen annan har och som bara du och jag förstår oss på och jag är jävligt glad att vi har varandra! Utan dig är jag ingen. Jag är så glad att just du är min lillasyster Ida! Världens bästa lillasyster! Och snygg är du också!

Hoppas att du har en bra 20årsdag! Jag älskar dig♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh va glad jag blir:)!! Du är min andra halva och utan dig är jag heller ingenting! Och jag är så glad att du är min storasyster och även min bästa vän! Älskar dig världens bästa♥ Det finns ingen som du! Och tack för det fina hjärtat jag fick!

2011-03-17 @ 21:37:47
Postat av: Anna O

Åååh, så fint skrivet! =) Snyft, blir alldeles rörd.

Kram på er!

2011-03-17 @ 22:05:09
Postat av: Mamma

Snyft, så fint skrivet! Blir alldeles varm i hjärtat!

Älskar er så jädrans mycket!

Puss love!

2011-03-18 @ 10:15:22
Postat av: totte

måste faktist hålla med. jävligt fint skrivet och man blir tårögd:P

2011-03-18 @ 10:56:45
Postat av: johanna

Grattis i efterskott till Ida!

Hoppas hon hade en underbar 20 årsdag!

kramar!

2011-03-21 @ 08:52:12

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback