Ikea

Idag har vi varit på Ikea och shoppat till min kära lillasyster. Hon ska ju flytta till en lägenhet i falkenberg med hennes kära Marcus! Buhuuu, vill inte att dom ska bo så långt bort :( Förhoppningsvis kommer hon vara hemma mycket iaf!

Tjejerna älskar att gå på Ikea, prova sängar, leka med alla leksaker, åka rutchkana, springa o gömma sig, hoppa från pallar, prata med andra barn, ja man är helt slut efter att ha varit på Ikea med dom.

Har kollat lite med dagis och jobbet och först hade jag bestämt mig för att börja jobba halvtid i typ maj eller juni men dagis hade inte fler inskolningar efter april förrän i augusti. Så min planering sprack helt! Men jag har nu bestämt mig för att vara mammaledig till augusti och skola in tjejerna och börja jobba efter det! Fasen vad skönt att vara ledig och att ha ett fast datum! Yeayh, hela sommarn fri med två huliganer!! :D

Nu ska vi gå ut lite, det är ingen värme precis så det gäller att vi klär på oss rejält!

Tjipp!

Kommentarer

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback