Stranden

Ojoj vilket härligt väder det är, tänk att det braiga soliga vädret inträffar på de lediga dagarna! Hur bra som helst för alla som är lediga ju:) Åh vad vi älskar att vara ute i solen, inte minst Alma och Hilma. Igår var vi i "kohagen" det är en badstrand som inte ligger så långt hemifrån, en underbar liten strand, långgrunt och oftast inte så mycket folk. Dock var det inga alls mer än oss där igår. och iiiiskallt i vattnet!!


för att komma till denna lilla underbara strand måste man köra igenom en kohage




Sen krypa under staketet och igenom någons tomt


o sist måste man klättra över en stenmur


och sen kommer man hit :)


Hilma älskar att bada! Hon ville vara i hela tiden. Badtokiga unge


Alma och pappa gick o filosoferade på stranden. Alma tyckte att det var alldeles för kallt i vattnet


Jag antar att Alma blir en badkruka precis som sin pappa! Hilma och jag älskar´t

Kommentarer
Postat av: Gabby

Vilka supermysiiga bilder på er!! Vädret är såå underbart just nu;-) KraaM!

Postat av: Mamma

Haha, vilka härliga bilder!

Ser jättemysigt ut! Längtar att få bada med er!

Puss love!

2011-06-04 @ 13:25:44
Postat av: Jannika

Så mysigt. där var ju vi förra sommaren? alma o hilma har likdana solskyddskläder som Nova =) kram

2011-06-04 @ 18:15:11
Postat av: Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent

åh vilken söt hello kitty dräkt :)

jag vill också ha en flicka :p



Sv: Ja nog är det jobb, men bara man fått gnälla lite och fått ur sig det så känner man sig lite mer sansad hehe.

2011-06-07 @ 19:50:34
Ni hittar mig här: http://ninawikizz.blogg.se/

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback