sova i vagnen

Vi har ett litet problem här hemma just nu. Det handlar om sömn. Tjejerna sover jättebra just nu! Dom vill gå o lägga sig i sina sängar och dom somnar med en gång. Men problemet är att dom bara somnar och sover gott i sina sängar. Vi har blivit alldeles för bekväma med detta. Ungefär från att dom var ett år har dom fått sova båda gångerna i sina sängar. Dom sover tre timmar mitt på dagen, mellan kl 12 och 15 ungefär och på kvällen går vi o lägger dom klockan 19 och dom vaknar ungefär vid halv sju. Om vi har gjort något så har vi alltid planerat och gjort saker innan eller efter sovningen så att dom ska få sova i sina sängar för att dom sover så bra där. Men detta vill vi ha ändring på nu. Bättre sent än aldrig :/

Idag börjar operation; sova ute i vagnen
Tjejerna somnade i vagnen strax innan 12 idag. Vi var ute och gick en runda och dom somnade utan problem. Men om det hade varit som vanligt så hade jag burit upp dom i sängarna nu. Så nu får vi hålla tummarna att dom ligger där o sover lika länge som i sängen nu!


Just nu, precis nedanför fönstret i skuggan


Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Jösses... Tror aldrig att mina sov 3 timmar i streck mitt på dagen.

2011-06-07 @ 13:48:10

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback