Ingen sol

Idag har det inte varit så fint väder. Det har varit mulet och fuktigt, man har känt att åskan hänger i luften. Men det har varit varmt. Mina små och mitt stora hjärta tog ett dopp i poolen efter middagen och svalkade sig lite. Härligt tycker Hilma, och hon vill inte alls gå upp! Alma vill bara ta ett dopp sen snabbt upp!

 



Vi har skippat vagnsovning för att det var alldeles för varmt igår och idag regn. Men imorn ska vi göra nytt försök hos mormor.

Imorgon ska tjejerna för första gången i livet åka buss. Vi ska ta bussen till mormor och så ska vi gå lite på stan sen kommer nog pappa och hämtar oss.
 När vi säger buss så tror Hilma att vi säger puss så hon smackar (pussar). Så det ska bli roligt att se vad dom säger imorgon när dom får åka buss. Antagligen; *smack* :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Smack buss buss!!

2011-06-10 @ 09:28:09
Postat av: emelie

men du väntade ju tvillingar, då blir det dubbelt av allt :) hehe för mig spelar det inte så stor roll hur mycket jag går upp, men barnmorskan förbjöd mig att gå upp mer än 10 kilo :S får väl se hur det går till nästa gång, ska illafall försöka skärpa mig ;P

Postat av: Emelie

Spännande! Vi åkte båt för första gången med barnen för en vecka sedan och det var så häftigt!

Fina badtjejer!

2011-06-13 @ 21:50:02
Ni hittar mig här: http://emeliesamjolie.blogg.se/

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback