Vilket monster

Idag har vi varit och storhandlat, vi passade på att storhandla på citygross idag för utanför (på media markts parkering) var det uppvisning av en monster truck. Fy sjutton vad stor den var och vad den lät högt! Vi fick reklamblad förra veckan om detta så vi tog med oss hörselskydden och dom behövdes verkligen! Vilket monster!! Förstår nu varför dom kallas monstertruck! Hilma och Alma tyckte att det var jätteintressant och roligt :)


Jag hade lagt fram hörselskydden och det såg ju tjejerna så fort dom vaknade :) Hilma hade dom på sig nästan hela morgonen hemma.











Det var ju lite läskigt så tjejerna höll i oss hårt... Tyvär fick jag ingen bild på när han körde över bilarna för det var då det var som mest intressant och mest läskigt, haha :)

Kommentarer

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback