Skogsmulle

Idag har vi varit i Borgholm o strosat runt på stan med tjejernas mormor och morfar, moster o Mackan. Vi hittade inget att shoppa men ätit o fikat en massa har vi gjort :) Först fika på Ebbas (macka o kaffe) sen lunch på Pappa Blå (cesarsallad) och sedan fika på Ebbas igen (glass o våfflor) innan vi åkte hem! En helmysig dag! Och nu har jag precis kommit hem från en skogsrunda, jag o Mia har plockat svamp och lite hittade vi minsann denna gången!



Imorgon förmiddag ska vi besöka dagis. Dom ringde förra veckan och ville träffa Hilma och Alma innan det är dags för inskolning och dom har semesterstängt från och med nästa vecka så det får bli nu. Tänk att vi snart är där. Tänk att Hilma och Alma snart är dagisbarn, oj vad snabbt tiden går och vad stora dom är nu mina småbrudar ♥♥

Hoppas att ni har en lugn och skön onsdagkväll och hoppas att min mamma får TUTA på tutbingon ikväll!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blev en riktig mysdag! Härligt!

Å jag fick tuta idag :)

Puss love you

2011-07-06 @ 23:05:20

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback