Regn

Idag är det regn regn regn, en riktig innesittar dag! Tjejerna sover nu, pappan i huset tittar (eller blundar) på simning, jag sitter här vid datorn o kollar ryggsäckar till Alma o Hilma. Det finns ju jättemånga olika. Vad har ni för ryggsäckar till era barn? Snart är det ju dags för dagis... (buhu, jag vill ju vara hemma med mina tjejer hela deras liv :( Nae jag vet att dom kommer få der bra, dom har ju varandra, det är nog värre för mig som mamma....)

CORKER XS 1-SIZE LILAC BLAZE/FLASH LI Corker xs
Haglöfs corker SX - den här är den bästa jag har hittat hittills, fin o liten o smart, rymmer 5l

Toddler Daysack Bee  Toddler Daysack Ladybird

LittleLife toddler daysack - väldigt söt och rolig och den är lite mindre, rymmer endast 3l


Vaude Ayla 6 - denna finns i en massa olika färger, man får nallen med och den rymmer 6l

Sen finns det ju en massa med spindelmannen, bilar, barbie, pippi mm. Men det är inte något i vår stil just nu... Tipsa mig gärna! Jag får fortsätta kika! Dessa ryggor som finns här över finns på www.outnet.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk på vad som ska rymmas i ryggan.

Ska regnkläder och extra kläder hänga kvar på dagis eller ska det med hem varje dag.

Ska kläderna med hem bör man kanske välja en större väska. Ska säcken innehålla endast tutte och kanske en gosis då räcker det med en liten...

2011-07-29 @ 14:43:48

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback