En underbar helg, fast med någon tår på kinden

Vi har haft en underbar helg med familjen! Vi for till andra sidan Sverige, Falkenberg och resten av min familj i fredags och kom hem idag. Det var skönt att bara ha fått vara med familjen hela helgen och efter det minst sagt frukansvärda, sjuka och helt ofattbara som hänt i Norge... Helt osannolikt! Jag lider med hela Norge och alla inblandade!

Det kanske inte passar in så bra med glada bilder från Falkenberg men lite solsken behövs ju i detta mörker!!


På väg o titta på djur som bor precis vid en stor lekplats och minigolfbana 


Ankorna sa kackkackkack


Plaska i alla vattenpölar man ser är det bästa tycker Alma, fast inte mamma, inte utan gummistövlar!


Hilma tittar på en kalkon som bodde tillsammans med höns, tuppar och kycklingar


En färggrann kalkon, fast ful


Vi tittade där dom spelar buskisarna, "to dee", som "bevbäaen" hade sagt


Tar lite läppglans medan vi andra tar en öl på en pub


Glada tjejor :)


Best friends Love forever ♥♥


Systrarna i likadana klänningar :)


Min älskade och jag på en prommenad precis mellan regn


Grabbarna ska gå o spela minigolf och vi ska titta på djuren och leka på lekplatsen andra dagen i rad, vi gjorde de både fredag eftermiddag och lördag eftermiddag


Tjejerna älskar alla lekplatser! Stora som små
 

Tittut Alma!


Hilma snurrar


Roligt att snurra, mera Mormor!!


Älskade glada barn, jag är så glad att vara er mamma!

Tack så jättemycket Mamma, Pappa, Ida och Mackan för en underbar helg och tack för att ni finns för oss! Och tack alla andra underbara människor som förgyller våra dagar, och till alla er som läser, massa kramar och pussar till er!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Så fina bilder:) tack själv världens bästa syster! Har haft det jättemysigt och bra. Saknar er redan!

2011-07-24 @ 23:46:09
Postat av: Anna O

Tack sofie för fina bilder under hela juli! De värmer och gläder! Tack för att du är den du är, precis lika mycket som dina barn gläder dig, har du förmågan att glädja andra Sofie! Var rädd om dig och den du är, pussar till er ALLA solstrålar på bilderna! ; )

2011-07-25 @ 13:25:09

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback