Ida och Jag ♥

Jaha då var det redan tisdag och dags för min lillasyster att åka tillbaka till Falkenberg igen...
 Som dom flesta kanske redan vet så är det så att hennes kille Mackan har börjat spela med Falkenbergs FF i superettan nu så dom har typ flyttat dit, Ida kommer fortfarande bo hemma lite också, hon har ju inget jobb där än. Jag är jätteglad för Mackans skull och hoppas verkligen att det kommer gå superbra! Men det är klart man saknar er hela tiden!

Igår var Ida och jag på stan själva. Daniel slutade tidigt så jag passade på att åka in utan barn en liten stund! Det var helt underbart, och vad mycket tid man hade :) Vi fikade lite och shoppade inget speciellt, lite smågrejer bara, mascara, mini derm, sminkborttagning, en tröja...



Mamma och Ida har varit här idag på morgonen och ätit frukost med oss och gosat med Hilma och Alma för det kanske e några veckor tills vi träffar Ida igen men det är tur att det finns skype!

 och nu sover tjejerna så det är dags för mig att göra lite nytta, tvätta, blääää!

Hoppas ni har en bra tisdag! KRAM TILL ER!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin vespa tjejerna fått!

Förstår att du kommer sakna lillsyrran.

Så härligt för dig att få lite barnfritt på stan,

det är så skönt när man får släppa ansvaret för en stund! Och det är så välbehövligt med egentid om man vill undvika att bli tokig :) Ja, snart får vi ta en fika.. eller kanske ska vi slå till med middag??

Saknar er också! Kramar

2011-01-18 @ 14:46:18
Postat av: Ida

Såå mysigt så både igår och idag:) Älskar dig min fina storasyster!


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback