Söndag

God morgon Söndag!
Tänk vad helgen har gått fort och att det redan är söndag... Men en härlig söndag är det ju vi har kvar! Idag ska jag åka på loppis med svärfars fru och sen kommer resten in till stan och så ska vi äta o kolla lite.

I fredags var vi bara hemma och hade fredagsmys och igår hade vi lördagsmys; först var på Ikea en svänga och sen var på Milano och åt pizza med tjejernas gamlemoster, Emma och Peter. Mysig helg hittills. Saknar ju min lillasyster bara ♥!


Tjejernas fredagsmys; majsbågar smaksatt med ost och örter, mums!


Hilma ritar


Alma cooling slappar :)


Hela familjen med två trötta brudar

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha, vilka härliga bilder!

Mysigt!

Puss love!

2011-01-30 @ 22:05:35
Postat av: linda

Vilka mysiga helger ni har! Och ni ar jattefina pa bilden :) Saknar dej massor sotast! Puss

2011-02-07 @ 10:23:34

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback