Sjuklingar

Det är inte bara en sjukling här hemma nu utan en si så där 2-3 stycken! Hilma har smittat Alma med den förskräckliga hostan så nu går båda omkring här hemma och hostar och snuvar. Men ingen har feber iaf, tack o lov! Jag har också börjat bli snuvig nu, dock ingen hosta (peppar peppar!!). Man kanske inte ska kallas oss sjuklingar. I övrigt mår vi ju bra hela familjen iaf och det är vi tacksamma över! Lite snorigt och hosta är OK!

Just nu sitter jag här och njuter av en cappuccino från vår Dolce Gusto, Alma och Hilma har precis vaknat, dom har sovit i 2 timmar, så nu är det slut på lugnet igen :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på er-kramar!

Ser jättegott, dig väl unnat när godingarna sover!

Love you!

2011-01-21 @ 21:27:00
Postat av: johanna

Hoppas det är bättre med er idag!

Har ni skaffat en espressomaskin?!

Då måste jag ju komma och bli bjuden någon dag :)

kramar

2011-01-22 @ 20:10:25

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback