Sjukling

Igår när jag kom hem från stan så var Hilma väääldigt gnällig och mammig. Hon har varit lite snorig sen i lördags och igår började de rossla och hon fick lite hosta och hon hade även lite feber på kvällen... Hon sov bra inatt och idag har hon inte haft någon feber, hon har bara varit fortsatt mammig och jätteförkyld. Jag tycker det är jobbigt när dom e förkylda dom små liven, man vet ju inte riktigt vad dom vill :/ Hoppas att denna förkylning försvinner snabbt bara. Och hoppas att inte Alma smittas och blir sjuk lagom till Hilma är frisk...

Imorn skulle vi åkt till öppna förskolan och målat med fingerfärg men vi får nog tuvär stanna hemma så vi inte smittar några andra barn :(


Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Hon får krya på sig <3

2011-01-18 @ 20:16:02
Postat av: Mia

Lilla gumman :( Hon får komma hem till mig så kan vi snora ikapp :)

2011-01-18 @ 20:18:51
Postat av: Mamma

Mormors lilla gryn!

2011-01-18 @ 20:27:18
Postat av: Moster Ida

Men hon var även lite "idig" idag med;) Riktigt gosiga var dom idag. Mina tjejer:) <3

Postat av: Johanna

Stackars liten! håller tummarna för att Alma ska slippa bli förkyld.

kram

2011-01-19 @ 12:02:48

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback