Nyårsafton

Igår avslutade vi år 2010 med supergod mat, supergod dricka och supergoa gäster! En lugn och trevlig kväll med en matupplevelse av, ja, nästan världsklass ;) Brudarna la vi som vanligt vid 19tiden och dom sov gott hela kvällen och natten, helt omedvetna om vad som har pågått...


Välkomstdrink; Sötsur GreenApple


Förrätt; Skagen A la Peter


Varmrätt; Hasselbackspotatis med oxfilé, rödvinssås, ostbakad tomat och broccoli


Dessert; Vit chokladpannacotta med jordgubbstäcke


Innan tolvslaget så vi inte skulle somna ;) Ost och kex



Glada Daniel och jag önskar er alla ett riktigt bra 2011!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härlig avslutning! Ser fantastiskt gott ut!!

Önskar er, alla mina godingar, ett härligt 2011!

2011-01-01 @ 21:40:00
Postat av: Gabby

OJ vilken god meny, impad! =) Skönt att ni fick ha nästan hela kvällen för er själva=) vaknade de inte alls av smällarna=)? Ja herregud vad utvecklingen går fort nu. Mår ni annars bra alla? kram kraam!

Postat av: linda

Oj vilken härlig avslutning! Hoppas 2011 blir ett superår :) Puss o kram

2011-01-02 @ 05:59:36
Postat av: Gabby

Mmmm det är härligt att de är så snälla & natta & sover bra! Brukar era små lägga sig vid sju tiden numera? Vi brukar börja mata vid åtta sen natta strax innan halv nio. De vaknar ibland några ggr per natt för napp. De brukar äta vid sju på morgonen. När vaknar era små sötisar? Åhh ja sushi är himla gott, tyckte inte heller om d i början men NU älskar jag det=) KrAAM

2011-01-02 @ 09:29:48
Ni hittar mig här: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Jannika

Fy fasen vad gott det ser ut :)hoppas på ett superbra år

2011-01-02 @ 20:02:45
Postat av: britta bloggar

gott nytt år!

2011-01-02 @ 22:24:57
Ni hittar mig här: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Johannna

Den drinken såg inte helt fel ut!

Och maten ser ut att smakat väldigt mumsigt...

Vad söta ni är när ni är så glada!

och vilken snygg tröja du har! älskar detaljerna :)

2011-01-03 @ 13:41:00
Postat av: mamma till William

Musig nyårs mat :)

2011-01-05 @ 17:07:57
Ni hittar mig här: http://blondis81.blogg.se/

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback