Frukost

Idag vaknade tjejerna vid halv 8! Som vanligt nu för tiden! Såååå lyxigt för deras mamma som får sovmorgon varje dag :) När vi hade fixat oss iordning och så så for vi till stan för att äta frukost med mormor! Vi hade mysfrukost på ett café och så tog vi en kortis på stan och jag köpte mig ett par nya jeans på gina tricot för mitt presentkort som jag fick i julklapp! Så nu e jag glad!!!

Och bara för att tjejerna sov en kvart i vagnen på vägen till bilen så kunde dom inte sova alls när vi kom hem! Dom brukar sova mellan 12 och 14 ungefär och idag sov dom mellan 11:45 och 12. Det är så irriterande att dom inte somnar när man vet att dom verkligen behöver de! Så när deras pappa kommit hem och vi hade ätit middag så tog vi en skön nap i soffan hela familjen! Sååå mysigt ♥





♥♥♥Vi skickar massor med kärlek till Moster Ida och Mackan♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Sofie - tvillingmamma

Haha, Alma ser lite farlig ut med kniven ;)

Postat av: Gabbi

2011-01-14 @ 07:10:44
Ni hittar mig här: http://gabriellashorna.blogg.se/
Postat av: ida

Kärlek till er<3

2011-01-14 @ 17:37:03

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback