Tankar

Idag är det söndag igen, jag tycker det är söndag hela veckan. Söndag söndag söndag! Men jag gillar söndagar... Idag, söndagen den 6e februari 2011, vaknade tjejerna vid 7:09, Hilma och Alma vaknade av Hilmas hosta, hostan är tillbaka nu igen men i en mycket lindrigare form, får vi hoppas iaf! Daniel gick ner med tjejerna och jag fick ligga kvar i sängen och tänka lite. Jag gillar att ligga i sängen och tänka på mornarna. Det är min tänkatid. Jag gillar att tänka. Jag tycker alla skulle behöva avsätta tid till att tänka lite varje dag. Daniel, han tänker inte mycket. Han tänker nog ingenting alls oftast. Han är bara helt inne i de han gör. Och om han tänker så vet jag inte vad han tänker på. Inte något som han borde tänka på iaf! Hoppas att Alma och Hilma kommer tänka mycket. Som sin mamma. Jag tänker inte på viktiga saker. Jag tänker mer på vardagliga saker. Som tex vad vi ska äta till middag, när jag ska hinna med att städa, vilken färg jag ska tvätta idag, vad tjejerna ska ha på sig, hur vi ska renovera i huset, hur vi lägger vi upp dagen och veckan, ja ni fattar... Daniel tänker aldrig på sånt, det är nog för att han inte tänker helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha, gumman, det var mycket tänkvärt!!

Det är bra att tänka, fortsätt så, lite tänkterapi!!

Puss min sköna, love!

2011-02-06 @ 10:46:18
Postat av: Ida

Jag måste sluta tänka, tänker för mycket och på sånt man inte ska tänka.. :p Men det blir nog så när man inte har så mycket att göra!

2011-02-06 @ 10:57:28
Postat av: Mia

Det är du och Jonathan som ligger kvar och tänker på mornarna haha.

Kram <3

2011-02-06 @ 11:07:17
Postat av: Victoria

Hej!

Hoppas allt är kanon med er! :)

Jag är också en riktig tänkare, tänker nog lite för mycket ibland :)

Skulle vara roligt att ses snart!

Hälsa familjen!

Kram

Postat av: Faster

Jag tror det är typiskt kvinnor att tänka!

Män tänker inte på sånt man bör tänka på .. ;)

2011-02-06 @ 14:12:25
Postat av: peter

När Daniel tänker luktar det bara bränt så det är av hänsyn till dig som undviker det:-)

2011-02-06 @ 15:45:14

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback