Trött tvillingmamma

Jag vet inte vad det är med tjejerna nu för tiden. Dom är gnälliga näst intill hela tiden och dom vaknar och är ledsna flera gånger varje natt. På dagarna när man inte leker med dom så står dom och grinar och drar en i byxorna... Ja dom ska ha uppmärksamhet hela tiden :/ Jag känner att jag inte räcker till riktigt. Däremot äter dom bra nu, peppar peppar! Alltid något positivt!! Är det någon som känner igen sig? Är det fler har det så här med sina barn som är runt 16 månader?



Fast dom är otroligt söta och gosiga också ♥!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nog för att dom saknar sin moster;)

Världens goaste tjejer:)

2011-02-17 @ 20:23:09
Postat av: johanna

Jag känner igen det där med att ha barn hängandes runt benen... och det där gnällandet är jätte jobbigt! Men det har gått över på mina barn och dom har lärt sig att roa sig själva. Det blir bara bättre och bättre ju äldre dom blir.

Det är tack vare att de e så söta och goa som man orkar :) Kram!

2011-02-18 @ 20:44:37
Postat av: emelie

Hej! Va kul att hitta in till dig igen! Det var ett tag sedan.

Det är ju rätt slitsamt att vara tvillingmamma och värst är det ju när de bara vill hänga på en och dra en i benenen. Man kan liksom inte gå runt och bära på båda barnen. Båda min kids är i en likadan fas just nu fastän de är 23 månader. Men det går över!

Kram


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback