Kärlek

"äcka pappa äcka mamma äcka pappa äcka mamma" - älskar pappa, älskar mamma var helt underbara ord som Hilma sa när det var läggdags idag! Jag blir helt rörd!

Imorgon är det den första dagen i september och den första dagen för mig på jobbet med nya ägare. Vi har ingen aning om hur det kommer bli, förhoppningsvis blir det bra!

Tjejerna har varit lite oroliga och saknat mamma på dagis dom senaste dagarna, dom har sovit dåligt och varit lite nere. Det är lite jobbigt för mammahjärtat! Funderar på om det är för att jag jobbat kväll mån-tis och vi inte träffats på kvällen? Jag saknar dom hela tiden när jag är på jobbet och specielt nu när dom har varit ledsna. Men efter imorgon har vi iaf tre dagar ledigt tillsammans!

Som alltid i början på hösten så kommer förkylningar, inga undantag här, hör tjejerna hosta där uppe :(

Hoppas att ni haft en bra onsdag! Nu är det natta för mig som ska upp tidigt imorgon också! Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, vilken lycka o kärlek!

Det känns i mitt mormorshjärta!

Puss love!

2011-09-01 @ 09:23:51
Postat av: Moster ida

Åh så mysigt det lät!:) dom är så goa mosters tjejer!

2011-09-01 @ 09:40:45

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback