Igår var min mormor och jag och handla nyt...

mms_img52265 (MMS)

Igår var min mormor och jag och handla nytt till vintergarderoben. Det blev en turkos och en rosa Everest från Stadium. Fina och klara färger! Det känns lite konstigt att köpa overaller mitt i sommarn, vintern känns väldigt långt ifrån. Men snabbt går de o vipps så finns det inga overaller kvar... Inte för att jag längtar till vintern men det ska bli roligt att se Hilma och Alma i dessa färgglada bland snö o tidigt mörker... (hoppas det blir mycket snö i år också, eller lagom!)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej!

vill du ha chansen att vinna ett valfritt Iphone skal? anmäll dej då till min tävling :)

Kram

Postat av: Gabriella

Helgen var underbar! Fina overaller, precis som du säger det är likabra att vara ute i god tid så man hinner få de man vill ha;-) Jättefina. Hur mår ni? Snart dagis för tjejerna, spännande! Kramkram

2011-08-08 @ 12:56:30
Ni hittar mig här: http://gabbylita.blogg.se/

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback