Hej på er! Just nu äter vi lunch och snart...

mms_img45898 (MMS)

Hej på er! Just nu äter vi lunch och snart är det napdags för tjejerna... Dom är trötta nu när dom har varit på dagis. Det är mycket som händer i deras små huvuden. Idag vinkade vi hej då igen och jag var borta en halvtimma. Det gick jättebra, varken Hilma eller Alma sa någonting, Alma hade bara undrat en gång vart mamma var. Och likadant igen som dom andra dagarna ville tjejerna inte gå hem. Godingarna är verkligen redo för detta nu! Imorgon ska dom få äta på dagis och jag ska lämna 1,5 timme. Det går fort fram nu, läskigt tycker jag, roligt tycker Alma o Hilma!


Kommentarer
Postat av: linda

Underbart att det funkar så bra :) Säg till när ni har ork och lust att leka! Puss

2011-08-16 @ 19:56:51

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback