Familjemys

Idag har vi haft en riktig familjemysdag! Klockorna ringde så glatt vid halv 7 och efter vällingmys och lite slapp så gjorde vi oss iordning och åkte för att äta frukost på ett vandrarhem i närheten, Kolbodagården. Det var supermysigt! Tjejerna gillade de också! Tuvär hade jag inte med mig kameran eftersom vi skulle paddla kanot efter och man vet ju aldrig med oss om vi skulle välta eller så :)

Kanotturen började inte så bra men efter gnäll och tjat om att man var tvungen att sitta still i båten gav sig Daniel och lät tjejerna sitta uppe (inte i kanoten) så fick han sitta i och hålla i dom medan jag paddlade, då blev det frid o fröjd och supermysigt! Ungefär en timma var vi ute, kollade lite på fågelöar gick iland på någon och sen paddlade vi tillbaka.

I eftermiddag har vi grillat och bara haft det bra i sommarvärmen! och lagom till vällingdags kändes Hilma jättevarm och visst, över 38 graders feber helt plötsligt... Stackars mammas lilla stumpa, tur att vi har en AC där uppe så det inte är så varmt för henne! Hoppas att det är kortvarigt bara...

Bjuder på dessa färska underbaringar nu:




Hoppas att ni har en bra lördagkväll! Kram kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, mormors underbara godingar! Jag bara smälter!

Puss love!

2011-08-06 @ 21:21:17

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback