Dagisbarn

Första dagen på dagis gick jättebra! Tjejerna har ju varit där en gång innan och hälsat på och dom kände igen sig och sprang in utan att vänta på mamma. Dom sprang in och hämtade vagnarna som dom fastnade för sist vi var där. Det känns så skönt att dom redan trivs! Jag fick sitta vid ett bord och pyssla lite med ett sånghäfte och en "namnblomma" som ska sitta ovanför deras krokar medan tjejerna lekte. Efter en timma skulle vi gå hem och både Alma och Hilma blev superarga, dom ville inte gå hem. Dom ville fortsätta leka med dom andra barnen... Det känns jättebra att dom vill vara där och jag tycker att dom känns redo för dagis! Imorn ska vi dit igen och då ska pappa följa med också.


Kommentarer

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback