Alma o Hilma vet precis vad det handlar om...

mms_img18006 (MMS)

Alma o Hilma vet precis vad det handlar om på morgnarna nu, vi äter välling, morgonmyser i soffan, klär på oss, äter gröt, borstar tänderna sen är det dags för utekläder och gå ut o hämta cykeln i garaget. Samma sak varje dag :) Det är vardag de! Men å andra sidan har vi ju gjort så här hela tiden så det är inte mycket förändring. Vi får se sen vad man får för arbetstider och hur dagarna ser ut då... Nu sitter jag här på dagis och ska vara tråkig, det är minsann inte lätt när alla barn är så glada och kommer fram o ska prata och inte minst Alma och Hilma... Snart är det dags att säga hej då och tjejerna ska vara kvar och efter lunchen hämtar jag dom igen. Kram till er


Kommentarer

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback