Vårdag

Såå gutt! Våren bara fortsätter med denna sommarvärme. Det är ju bara för härligt!

Idag på morgonen mötte vi upp Nea och Linda på maxi för storhandling. Sen åkte vi vidare hem till dom för promenix och lite lek!

Jag kan ju säga att det är ju inte smidigt att storhandla med mina två tjejer själv. Dom vill ju allt annat än att sitta still i vagnen och två kundvagnar går ju inte att köra runt på. Oftast brukar hela familjen åka o storhandla och det är ju mycket smidigare! Det var tur att Linda och Nea var med idag!  




Alma och Hilma körde Nea i vagnen


Vi såg en stoooor traktor


Neas pappa har en traktor som Hilma och Alma fick provköra må ni tro om dom, inte minst Alma var överlyckliga!


Traktorskopan var också rolig att sitta i


Söta Nea tittar på dom fina körsbärsblommorna


Finaste Linda och sötaste Nea!

Kommentarer
Postat av: linda

Tack för idag sötast! Vi måste ses oftare :) Puss

2011-04-26 @ 20:14:24
Postat av: Anna O

Vilka fina bilder! De gillar verkligen traktorer och sånt med hjul hi hi! Och vilken vacker bild på Linda och Nea! =)

2011-04-27 @ 10:59:21

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback