Tji fick vi

Idag är det torsdag och på torsdagar så brukar vi åka till öppna förskolan för sång, fika och lek och idag bestämde vi oss för att cykla dit, vi brukar alltid ta bilen annars, det är kanske 5 kilometer så det är ju inte jättelångt att cykla. På vägen dit så trampar jag utav bara fan för att vi ska komma fram i tid (sången börjar vid 09:15) i motvind och i uppförsbackar och tror ni inte, när vi väl är framme att öppna förskolan inte är öppen idag. Jo, det är lov så det är stängt. ååååååhhh, så typiskt, just idag när vi har cyklat och kämpat för att komma fram i tid. Irriterande!!

Istället tog vi en sväng in på affären och sen satte vi oss i gräset och hade lite mysig picninc. Bara vi 3. Alma, Hilma och jag! Det blev en liten mysig tripp iaf! Alla var nöjda och jag fick ju mig lite motion också :)




Kommentarer

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback