Inga fler barn, än!



Idag har denna lilla skönheten varit här :) Nu är jag verkligen säker på att vi inte ska ha fler barn, än! Hilma och Alma är helt tokiga i Tindra! Dom ska klappa, krama, pussa, gosa och busa med henne hela tiden och dom är jätte avundssjuka när Daniel eller jag har henne. Man måste hålla koll på tjejerna hela tiden så dom inte pillar Tindra i ögat eller liknande. Nä fy vad jobbigt att ha en liten bebis och två helt galna tjejer. Det är tur att jag får låna lilla söta Tindra ibland!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, hua, nä det får ni vänta med! ;)

Det är klart de måste pilla lite, en sån liten goding!

Puss love you!

2011-04-12 @ 21:26:49
Postat av: Johanna

Jag hade också väntat... Om jag inte hade varit sämst i världen på att planera när jag ska skaffa barn!! Eddie var ju ungefär som Hilma och Alma är nu när han blev storebror. Kan säga att alla vänjer sig!

Som mamma att alltid ha ögon i nacken, äldre syskonet lär sig vad man inte får göra och bebisen vänjer sig vid att bli lite klumpigt petad på ibland :) Fast jag tycker ni gör helt rätt i att vänta! Tre blöjbarn är nog inte det mest ultimata:)!

kram!

2011-04-14 @ 14:59:07

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback