Puss

Syskonkärlek ♥



Hilma ger Alma en stor blöt puss på kinden :D


Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Haha..så sött !

2010-09-10 @ 14:46:41
Postat av: Mamma

Haha, de e goa de pussarna!!

2010-09-10 @ 14:56:01
Postat av: Gabriella

Gulliga!=) Hur går allt för er? KraaaM!!

Postat av: Gabby-tvillingmamma

Rätt gissat!=) Nämen fy vad jobbigt:( Hur har dom d med tänder & så? Sover d inte så mycket på nätterna längre? De har starka viljor dessa små alltså. Också har vi två på en & samma gång:) Ja våra har iaf börjat rulla runt:) Sover gör d hela nätter just nu! Hoppas era söta små lugnar sig snart. Tuff period nu då kan jag tänka mig! Kramar OM!

2010-09-13 @ 22:47:30
Ni hittar mig här: http://gabbylita.blogg.se/

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback