Teater

Idag vaknade tjejerna vid halv 8. Otroligt att dom sover så länge nu! Jag var inne hos dom runt 5 för jag hörde att det var någon som snckade. Stoppa in napparna o dra på dom täckerna räckte för att dom skulle sova 2,5 timmar till :D! Så skönt!! Daniel har varit ledig sen i tisdags så tjejerna vaknar ju inte när han går upp heller. O vi behöver verkligen lite sovmorgon nu!

Idag ska vi på barnteater på bibblan. Det ska bli riktigt roligt att se om damerna kan sitta still och titta! Vi får väl se!

Vad bjuder er dag på?

KRAM FRÅN OSS!


Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Jobb jobb jobb hela dagen till kl 19:00 :(



Hoppas ni får en mysig dag !

2010-10-28 @ 13:27:15
Postat av: Johanna

Vad kul och spännande för dom! Hoppas dom tyckte den va bra :)

Ikväll skulle vi gått på spöktipsrunda med barnen, men Joakim och Eddie ligger uppe och sover med hög feber och halsont.

Kram!

2010-10-28 @ 16:13:33

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback