ÖF

Tjejerna var helt slut efter Öppna förskolan så dom fick bara lite yoggi o sen bums i säng. O just nu ligger dom där uppe o sussar så sött! Jag sitter här o fixar med alla kort vi har på datorn. Tänkte bränna över alla på DVDskivor men det är ju så många kort så vi får se hur många jag hinner med innan tjejer vaknar...

Hilma och Alma älskar att vara på ÖF o träffa alla kompisar! Dom springer runt o leker en massa och det är så roligt att se när dom leker o busar med alla barnen! Kvart i 11 är det alltid sång och det är ju dagens höjdpunkt tycker Hilma o Alma! Dom älskar att sjunga o leka lekar!!







Min kusin Malva (tv på bild) är en av Hilmas o Almas kompisar vi brukar träffa!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Efter öppna förskolan är det nog inte många barn som har svårt att sova...:) Fullt ös medvetslös :)

kram!

2010-10-22 @ 18:16:48

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback