fredag!!

Veckorna går så sjukt fort, det är ju redan fredag! Synd bara att helgerna går ännu fortare! Idag ska vi till Öppna Förskolan o sen ikväll ska vi ut o äta med farfar o Lena!

Fotografering igår gick bra hoppas jag!! Alma sprang iväg (ur bild) heela tiden! Och Hilma hade en speciell min hela tiden! Men jag hoppas fotografen fick några bra bilder iaf! :D

Efter fotograferingen bjöds vi på potatis och biffar hos mormor o morfar! Riktigt fint!!



Dessa halsband hade girlsen på fotograferingen igår. Jag kom på att dom hade fått varsitt armband med bokstäverna på så jag flyttade bara över dom till halskjedjor istället!

Och så här fina var tjejerna igår!:





Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sååå jättefina o gosiga!

2010-10-22 @ 08:42:58
Postat av: Faster Anna

Dom är ju för härliga !!!

2010-10-22 @ 09:50:15
Postat av: Johanna

Åhh va kul! Spännande att se korten sen... Jag är säker på att fotona blir superbra med så söta modeller :)

kram!

2010-10-22 @ 18:11:07
Postat av: Anna O

Ååh så fina de är!!!

2010-10-29 @ 10:39:20

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback