Ettårskontroll

Igår var vi på BHV på ettårskontroll. Tjejerna undersöktes av doktorAllan och vägdes o mättes och så fick dom sprutor. Doktorn tyckte att dom var väldigt fina och jätteduktiga tjejer som kunde så mycket redan! Det är roligt att höra! Och Daniel och jag fick beröm! Dom tycker att vi är lugna och bra föräldrar. Vi blir så STOLTA!

Alma väger 9126 kg och är 73cm lång och Hilma är 74cm och väger 8900kg. Det är stora tjejer nu som snart fyller 1 år! Fasen vad tiden går fort!

Tjejerna tyckte att sprutorna gjorde väldigt ont och det gjorde väldigt ont i mammahjärtat!! Men efteråt var Alma precis som vanligt och verkade inte ha ont alls. Hilma däremot. Hon var extra gnällig hela dagen igår och så fort hon såg plåstrena eller om man sa plåster så började hon stortjuta. Stackarn! Och konstigt nog har dom inte haft någon feber alls och idag är dom helt som vanligt! Duktiga tjejer!!

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Tiden går nog otroligt fort när man har barn. :)

Postat av: Faster Anna

Vilken härlig mage du hade.

Och vilka söta ungar de kom ur den.

2010-10-08 @ 14:38:14
Postat av: linda

Det är galet så fort tiden går! Ett år...ETT ÅR! Och visst är dom så härliga och dom har världens bästa föräldrar :D Massa kramar

2010-10-08 @ 17:00:49
Postat av: Gabby

Oj, är de redan ett år nu!=) stora tjejer. Hur mår ni? Saknar inläggen. Ska ni sätta era små på dagis? Sover de bra nu igen? Massa kramar!

2010-10-11 @ 15:59:09
Ni hittar mig här: http://gabbylita.blogg.se/

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback